sobota, 29. november 2014

Bonbonček ob odprtju spletne trgovine

Pozdravljeni na Craft Heaven Shop blogu!

Zakaj Craft Heaven??
Ker si želim, da bi to nekoč postal raj za vse ustvarjalce in ljubitelje unikatnih ročnih izdelkov, ki sedaj prebirajo to objavo..
Prostor, kjer navdih in pripomočke za ustvarjanje dobijo čisto vse ustvarjalne dušice..
Unikatna darila pa vsi tisti, ki svojim dragim radi podarijo nekaj posebnega..

Moje ime je Tina.. Nekateri izmed vas, pa me najbrž poznate kot Tinchy..
Ja.. To sem jaz..
Tista, ki ne more brez Magnolia štampiljk in 'vintage' in 'shabby chic' dodatkov..

Se sprašujete kaj vam bo še ena trgovina z ustvarjalnimi pripomočki, ko jih imamo že toliko??
Ne vem kako je z vami, ampak jaz moram še vedno precej naročati iz tujine..
Kaj ni že skrajni čas da se vsi tisti čudoviti mediji, papirji, štampiljke, čipke in dodatki dobijo tudi pri nas??

Vsak začetek je težak in po mesecih planiranja in dogovarjanja mi je uspelo nekaj stvari privleči v Slovenijo..
Seveda pa to še zdaleč ni vse, kar sem imela v mislih..

Počasi.. 

No.. In kakšen je najprimernejši način za praznovanje odprtja tega malega raja (datum še pride)??
Bonbonček seveda!!

Za enega izmed vas sem pripravila tale bonbonček katerega vrednost presega 50€..
Ni slabo, ane?


Torej..
Kaj morate storiti, če si želite osvojiti vse te dobrote??

1. Postanite spremljevalec tega bloga..
2. Na svoj blog prilepite sliko tega bonbončka s povezavo na ta blog..
3. Če si želite, da gre vaše ime 2x v boben za žreb, dajte na Facebook-u en velik Like za stran Craft Heaven in navdušenje delite s prijatelji..
4. Pod to objavo pustite komentar in mi povejte, kaj pa vi radi ustvarjate in predvsem katere stvari - izdelke močno pogrešate pri nas..

Svoj komentar lahko pustite do 14. decembra do 23:59..
Zmagovalec bo znan 15.decembra..

Hvala za obisk in vso srečo pri žrebu!!
Lep pozdrav,

24 komentarjev:

  1. Pozdravljena,
    sem objavila na svojem blogu, prav tako sem všečkala FB stran in jo delila s prijatelji. :) Sama ustvarjam predvsem voščilnice, vedno bolj so mi všeč razni albumi in voščilnice knjigice, z eno sem celo zmagala na izzivu, na kar sem zelo ponosna. :) Ko vidim vaše izdelke in vse te Tilde, me prime da bi šla kar v nabavo, haha...ampak opažam, da je ravno izbira teh odtiskov pri nas majhna...

    Lp, Sabina

    http://artbysabina.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Tina,
    ko sva se zadnjič videle je bila tole še ideja,
    danes gre zares/rojstvo tvoje trgovinice-kako sem vesela :)
    živi svoje sanje punca!!!
    in pričakujem da v letu 2015 pripraviš kakšno delavnico barvanja
    na katero se že sedaj prijavljam
    srečno
    lupčka, objem
    in morda bom imela kaj sreče pri žrebu
    Tamara
    sedaj pa še objava na mojem blogu

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Tina, tale novica pa je novica in pol za vse nas, ki nas druži ustvarjanje te vrste:),
    želim ti, da ti poslovanje trgovinice steče najboljše kot je le mogoče, se že veselim njenega odprtja! Gotovo bom pri tebi iskala papirje, ki jih mojstrsko uporabljaš tudi sama, meni so zelo všeč taki z drobnimi cvetličnimi motivi, predvsem vrtnic, nežni, pastelni, kompaktni in strukturni, ki se jih dal kupiti posamično. Večkrat najdem kakšne, ki so del kompleta in potem tiste najljubše takoj porabim, preostali pa - ne vem prav kam z njimi, saj ustvarjam le s tistim, kar mi je všeč in ne zato, da bi porabila papirje.
    Skratka želim ti vse dobro na tej novi poslovni poti, veliko kreativnosti še vnaprej in vse vse dobro, LP:)
    P.S. Novica o bonbončku je že na mojem blogu:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke že v naprej za novo spletno trgovino. Nikoli jih ni preveč in kot praviš, pogosto je potrebno še kaj naročiti iz tujine. Sama izdelujem predvsem voščilnice, izdelke iz papirja in včasih kaj s servetno tehniko. Kar se zdajle na hitro spomnim da pogrešam pri nas so papirji s Poljske, predvsem posamezni, ki so meni osebno zelo všeč. Verjetno še kaj, pa mi trenutno ne pride na misel. Kot vsi, tudi jaz močno upam na srečo pri žrebu za bonbonček, vidim da je zelo sladek, ha ha. Grem na blog prilepiti slikco, na FB pa nisem.
    Lp Zvonka.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za bodočo trgovinico. Sem delila na blogun in FB-ju. Sama ustvarjam predvsem čestitke za različne priložnosti. Pri nas pogrešam predvsem nežne barve potiskanega papirja in pa mini lesene dodatke. Bi bilo pa super, če bi imela tudi kakšno delavnico barvanja odtiskov. Ker tvoje barvanje je preposto čudovito.
    Lp, Nina

    OdgovoriIzbriši
  6. Najprej čestitke tudi z moje strani. Vedno znova občudujem tvoje voščilnice, ki so naravnost čudovite. Tudi sama izdelujem voščilnice, oz. vse kar se iz papirja narediti da. Pri nas najbolj pogrešam večjo izbiro rezalnih šablon različnih proizvajalcev (med njimi je seveda tudi Magnolia) in papirnate rožice. Postavljam v vrsto za ta res sladek bonbonček; tudi na FB-ju sem stran delila med prijatelje.
    Srečno in lep pozdrav,
    Tina

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke, končno še ena nova trgovinica, upam da se bodo pri vas doblie malo drugačne stvarce.....

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke, končno ena nova kaže da boste pri vas imeli malce drugačne stvarce.....

    OdgovoriIzbriši
  9. Super za trgovinico. Delila stran na FBju in objavo. V upanju na srečo, sama sem namreč čista začetnica, in je vsaka malenkost ali pa tako velik bonbonček kot je ta dobrodošla. Tako kot vsaki ustvarjalki. Sama rada ustvarjam čestitke, se pa poslužujem tudi težavnejših izdelkov iz papirja. Da bi kaj pogrešala trenutno še težko rečem, iz tujine ne naročam tako da dobrodošla bo večja ponudba "doma".

    OdgovoriIzbriši
  10. p.s. pa tudi bonbonček je viden na mojem blogu ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Živjo! Končno bo tudi pri nas na voljo nekaj vintage stvari za ustvarjalce. Tudi jaz naročam veliko iz tujine ker se pri nas stvari ne dobijo. Želela bi da se končno dobijo Magnolia in Maja design papirji, ki jih vedno občudujem na tvojih stvaritvah. Bonbonček sem objavila tudi na svojem blogu Vesna ustvarja. Upam tudi na kakšen tečaj barvanja z distress blaznicami. Se že vnaprej prijavljam :) Sama ustvarjam voščilnice, vabila, izdelke s servietno tehniko. Upam, da bom imela srečo in bo bonbonček moj. Pa veliko uspeha na tvoji poslovni poti.

    lp
    Vesna

    OdgovoriIzbriši
  12. Tina, čestitam. Želim ti veliko uspeha in zadovoljnih strank. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. super, super, super....ena trgovinca več..teh ni nikoli preveč....komaj čakam na kakšne ''šik'' zadeve...naj ti čim bolj uspe..

    OdgovoriIzbriši
  14. Tina Félicitations pour cette nouvelles aventures.
    Amitiés
    laurigami

    OdgovoriIzbriši
  15. Superca, končno doohickey šablone tudi malce bližje.

    OdgovoriIzbriši
  16. Se popolnoma strinjam s tabo! Tudi jaz še vedno večino stvari naročam iz tujine. Tistega, kar bi jaz imela, preprosto ni mogoče dobiti pri nas (ali pa je pogosto razprodano ...). Kaj je to? Uffff, kje naj začnem, ko pa je tega toliko? Na primer Stempelglede štampiljke, Maja design papirji, več barv Archival ink blazinic, več Prima produktov (oktobra sem bila na delavnici z Anno Dabrowsko in sem videla, česa vsega sploh še ni mogoče kupiti pri nas ... :S), TH štampiljke, Heartfelt creations produkti, MS izdelki (ne samo luknjači) ... In tako naprej in tako dalje. Imam cel kup idej! ;) Upam, da boš ti zapolnila ta manjko na slovenskem tržišču! Držim pesti, da bo trgovina uspešna!

    OdgovoriIzbriši
  17. super, zelo podpiram ustvarjalne trgovine :)) ker sem totalni začetnik, težko rečem, kaj pogrešam, sem pa totalni uživač pri delanju voščilnic, trenutno me navdihuje predvsem vintage, magnolia je vedno čudovita ...

    veliko uspeha in lp, tina z.

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitke Tina za ta noro dober korak ;) tvoje vintičke so mi vedno tako zelo všeč ;) in vedno se ne morem načudit kakšne super dodatke uporabljaš in zdaj bodo pri nas,superca ;) želim ti veliko, veliko uspeha in bomo pridno delali reklamo in seveda kupovali ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Veliko uspeha ob odprtju trgovine. Naj bo leto 2015 polno poslovnih uspehov, nas pa naj preseneča z bogato izbiro novih pripomočkov in materialov.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  20. :) dobrih trgovin ni nikoli preveč! Čestitke za pogumen korak.
    Pogrešam pa dobre papirje, predvsem barvite in vintage, katere lahko kupiš posamezno in ne v kompletih.

    OdgovoriIzbriši
  21. Najprej čestitam za odprtje nove ustvarjalne trgovine. Še nedavno sem večino materiala kupovala iz tujine, danes se pa vsebolj obračam na domače prodajalce - še posebej zaradi ponudbe štampiljk in šablonic v slovenščini. Nekako se ne morem navaditi, da bi na voščilnico ali čestitko dala angleški napis... Vse dobro v letu, ki prihaja in veliko veselja s trgovinico.

    OdgovoriIzbriši
  22. Pohvale za pogum v teh čudnih časih. Glede na to, da dobrih trgovin še vedno primanjkuje, je lepo, da se ponudba veča tudi na domačem. Srečno.

    OdgovoriIzbriši
  23. Kot vedno lovim zadnjo minuto :)
    Komaj čakam da spoznam tvojo trgovinico in prebrskam ponudbo.
    Glede na to, da trenutno največ časa posvečam čestitkam, si želim vse kar je povezano s papirčkanjem - zanimive posamezne papirje, čipke, trakove, polperlice/kamenčke in papirnate rožice.
    Lp Veronika

    OdgovoriIzbriši